Merhabalar hanımlar bugün detaylı ultrasonum vardı tam olarak 23+1 im bebeğin kilosu 491 gram dı doktor biraz az gibi dedi 21 ,22 haftalık gibi görünüyor dedi sizce de az mı kilosu araştırdım biraz normal yazıyo ama biraz evham yaptım ya çok mu az sizce