Kızlar merhaba, bizim sil baştan 3. kez tüp bebek denememiz. Eşim varikosel ameliyatı oldu, sperm sayısı arttı ama yine de doğal yoldan gebelik olmadı.(dna hasarı var) İlk iki denemede de 3. günden sonra embriyo gelişimi durdu. İkisinde de çok sayıda yumurta toplanmasına rağmen 5. güne zar zor 1er kötü kalite embriyo gidebildi; biri negatif, biri de boş gebelikle sonuçlandı.
Bu kez yeniden başladık ve DNA hasarını azaltmak için eşime TESE yapıldı. Bugün yumurta ve sperm toplandı. Benim gibi TESE + DNA hasarı sürecinden geçip başarı yaşayan var mı? 🙏