Melegimmmmmm Kizlar merhaba kiz kardesim test yaptik iki tanesi pozitif cikti hastaneye gittik 1.20 cikti kan sonucu 1 saatte hemen gebelik negatif dediler ama idrar poztif cikiyo basina bole bisey https://mutluresim.com/images/2026/04/28/XhZYVB.jpeggeldimi sizin
kvsronlerr Melegimmmmmm test artımed mi yalancı pozitif olabilir beta önce kanda yükselir sonra idrara geçer
gulcrk Melegimmmmmm kuruma çizgisi bu. Ya da yalancı pozitif veren testlerden. Bende de çok olduğu için artık anlayabiliyorum. Ama umarım pozitife dönersiniz
Melegimmmmmm kvsronlerr ewet ama adeti 4 gun gecikti 2 tane test pozitif olupta kanda bole cikmasi garip labaratuar hemen sonuc vermesine sasirdim horman testleri en az 2 saat makina isler ama bu hemen 1 saate cikti
Mzgnn0234 Melegimmmmmm en yalanci marka canım bende var sandım bir sevinçle koştum hastaneye negatif 2.0 iki defa yalanci çıkardı bir daha almadım tam sizinki kadar koyuydu ve hemen çıkmıştı
anneyim01 Melegimmmmmm Test yalancı cıkarıyor Birkaçgün sonra Kan tekrar verirsinz yada başka marka ile bakın
pkoslubiri Melegimmmmmm ah bende bugun ayni marka test aldim silik cikti buyuk ihtimal koruma cizgisi benimki
superstar_00 Melegimmmmmm Farklı test markasıyla deneyin adet gecikmesi varsa kaset test ile de deneyebilirsiniz.
aysima56 Melegimmmmmm benim 4 gün gecikti testim silik sizinkisi gibi ama sonucum daha çıkmadı sağlık ocağında yaptım gece 1-3 arası çıkar
cuteregina Beta kan testi bi saat içinde çıkıyor beş kere verdim kan hep öyle çıktı yanlış çıkma olasılığı düşük Yalancı gebelik diye bir şey var çok var yaşayan testte pozitif kanda negatif gören Test markası için çok güvenilir değil diyen de var
cuteregina Beta kan testi bi saat içinde çıkıyor beş kere verdim kan hep öyle çıktı yanlış çıkma olasılığı düşük Yalancı gebelik diye bir şey var çok var yaşayan testte pozitif kanda negatif gören Test markası için çok güvenilir değil diyen de var