zelih8a8wa eğer sen sigortalı isen doğum rapor parası, süt parası, emzirme parası alıyorsun
Eşin sigortalı ise emzirme ve süt parası yatıyor
Bunların harici ilk çocuğa tek seferlik bir ödeme 2. Çocuk ise 5 sene aylık 1500 tl ödeme 3. Çocuk ise 5 senelik her ay 5 bin olan bir ödeme var aile yılı kapsamında benimde 3. Gebeliğim bende doğumdan sonra hemen başvuracağım genel olarak da herkes alıyorum