Kızlar 12 haftalığım. Ama hayata dair enerjim kalmadı hep yatmak istiyorum uyumak istiyorum. Hava güzel gezeyim diyorum, çıktığıma pişman oluyorum hemen eve dönesim geliyor normalde böyle biri değilim psikolojim bozuldu ne zaman bitiyor bu dönem????🥺🥺