ebru4158 yaklaşık 15 gün boyunca sabahları leke şeklinde akıntım oldu kan diyemem. Doktor bana mantıklı açıklama yapamadı cünküü 6. Haftamda basladı lekelenme. Şuan 8+3 deyim. Öncesinde aylar süren enfeksiyon ve 1 düşük geçmişim olduğu için ben kendimce normal diye düşündüm. Vajinal yoldan Progestan kullandım yarın kontrolüm var baklm . Canm bunu herks yaşybliyo kan çok açık renkli değilse ve pıhtı şekilkinde düşmüyorsa bir de ped doldurmyrsa korkma . Bol bol El Musavvir esmasını oku