coskunova 26 saat sancı çektım 9 cm açılma ile sezeryana gırdım bılseydım cekmezdım ama vu sezeryan çok kotuymus kalkması yatması ağrısı rabbım herkesın yardımcısu olsun dun dogum yaptık bakalm ne zaman toparnakıcam
1_2_3_4 coskunova 26 saat 🤯 geçmiş olsun inşallah iyileşme süreci kişiden kişiye değişiyor inşallah toparlanırsın en kısa zamanda
08061999 coskunova aynisini bende yasadim 30 saat sanci sonrasi sezeryan olmustum 2 haftaya toparlanirsin baya gecmis olsun bebeginizi saglikla buyutun
clementine16 coskunova çok geçmiş olsun sağlıklı ömürler bebişe 🌸 neden o kadar sondayken sezaryene dönüldü acaba
Havin49_ coskunova aklımdaki soru neden o kadar direttiler benim ilki. Normaldi 16 saat sürdü bidaha normal istemedim iyi ki de sezeryan olmuşum
coskunova clementine16 bı tarafı takılı kaldı kopamadı müdahalede edemedıler 6 saat 9 cm de kaldım sonra esım kıyamadı alın artık dedı amelıyathaneye ındıkten 3 dk sonra cocugumu gordum yanımda dedjm keske hıc cekmeseydum
clementine16 coskunova ikiniz de iyiyseniz daha önemlis yok keşke o uzun sancıyı çekmeseydiniz tabiki ama çok geçmiş olsun🌸🌸