burcuznp Geçen salı transfer olmuştum TL+7. Gün erken gebelik yaptım sabah değil tabi işten gelince akşam üstü negatif çıktı canım çok sıkıldı erken mi yaptım acaba çıkması gerekmez mi 5.gun embriyosu iki tane hemmde verildi bıri 5aa biri 4aa
Emnnur12 burcuznp bence erken benim 9 günümde yapmıştım çıkmamıştı önceki transferimde ama kanda çıkmıştı daha sonra kaybettim
minosannecik_2minis burcuznp çok erken yapmışsınız birde sabah ilk idrarla yapılması gerek 10 günü bekleyin kendinizi strese sokup yıpratmayın
burcuznp Aycicegim peki sizce erken mi yapmışım geçen salı transfer olmuştum tammbugunbbir hafta oldu
Aycicegim burcuznp bende kızımı 7.günde öğrenmiştim çok silik çizgi 9.gün kan vermiştim 5.gün çift embriyo fakat biri tuttu. İkinci gebeliğimde 9.gün idrarda öğrendim ikizlere hamileyim şimdi Allahım size de nasip etsin inşallah evinizi müjdelendirsin 🙏🏻
burcuznp Emnnur12 çok üzüldüm 😔 inşallah yine olacaktır tutunma oluyor xemekki kan da kaç ile ogrenmistiniz
burcuznp Aycicegim benim de 7.gun ama malesef birşey çıkmadı negatif yani neguzel çok sevindim sizin adınıza. Akşamüstü yapmıştım testi çok seyrelmis idrarsa negatif çıkmış olabilir mi acaba
burcuznp Emnnur12 Allah’ım rast getirsin inşallah 🥰 ben sabah ilk idrarla yaptım bugün t+8 ama negatif saniirm Ümit edecek birşey yok
burcuznp burcuznp güncelleme yapıyorum Bu sabah ilk idrarla da yaptım bugün t+8 ve erken gebelik negatif