dilekhassan Kızlar 2li tarama testini kaçırdım diye 3lu yaptırdım riskli çıktı daha önce yaşamış yada bilgisi olan varmı acaba dünyam başıma yıkıldı 17+5 hamileyim
ms_annisko dilekhassan 2li Risksiz 3lü de biraz riskli demişti doktor, şimdiki aklım olsa 3lüyü yaptırmazdım. Çok şükür Allaha, kızımı sağlıkla aldım kucağıma
Prensesmom_ dilekhassan bende 14 uncu haftadayim 29 yasindayim 2.5 mm cikti ense kalinligi ama burun kemigi goruldu . Kan sonuclarini bekliyorum simdi bende sizin yazdiklarinizi okuyup hemen bir perinatolog buldum pazartesi gunu gidicem
evremkesmis dilekhassan zaten yaşınız fazla. Bu testler yaş ile de risk hesaplar. Mesela bir hastalığın 28 yaşında bir gebe de 1/1000 ihtimalken-37 yaş için 1/200. Yani testi yapmadanda oranın yüksek oldugu tahmin edilir
miracsevim dilekhassan kan testiyle birlikte ultrason da yapıyorlar, tek başına kan testi bişey ifade etmiyor genelde yanlış çıkıyor iyi bir perinatolog bulabilirsin umarım
dilekhassan miracsevim bebegime℅80 sağlıklı bi sorun görünmüyor dediler çok şükür Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın
Prensesmom_ dilekhassan gitmedim henuz haziranın 3 une sıra bulabildim ama alınan iki kan sonucum güzel çıkmış baktığımda da bu tablo varya o gozukmuyor sadace