niinil1 Normalde dikkat ederim ama bugün çok hareketli ve koşturmalı geçti yeni oturdum ve vajinama 5 dk da bir bıçak batması gibi bir ağrı giriyor bu normal mi düşükle alakalı bir şey olabilir mi ?
ms_annisko niinil1 vajina değil de kasık batması oluyordu hafif hafif. Dinlenince geçiyor mu onu takip edin diyorlar genelde
ms_annisko niinil1 Allah Allah ben de böyle bir şey olmadığı için hiç bilmiyorum artarsa doktora görürün derim