Beyzz6 bişey sorabılırmıyım e nabızda doktor size hangı tanıyı koymuş rica etsem bakarmısınız benımde bu gün tam 5 haftalık ıkı kere kan verdim ikisinde de doktor var dedi ben çok erken ogrendım bu günde kadın doğuma gittim doktor e nabıza gebelik tanımlanmamış yazmış acaba kalp atışını duymayana kadar o sekildeni. Yazılıyorlar imkanınız varsa siz kendınkınıze bakıp bana söylermisşniz sorun doktorum da mı yoksa gebeliğimde bi problem mi var diye korktum