İlk doğumdan sonra egzemam olustu ellerimde parmak aralarında. Şuan uzun zamandır sadece avuç içimde var. Sadece tek elimde var. Dıgerınde çıkmaz. Ama çok zorluyor. Kendı kendıne gecmesını beklıyorum kuru kurak bir toprak gibi sert oluyor çatlıyor. Sureklı nemlı de tutamıyorum , nemlendırıcı sürünce de sızlıyor zaten.
Daha önce kortızonlu krem kullanınca gecerdı ama bir süre sonra tekrar yenılenırdı.
Şuanda da pik yapıp kendi kendine geçecek sonra yıne başlayacak. Böyle bır döngü.
9 haftalık hamıleyım. Kortızonlu krem kullanamam da.
Bu sorunu olan varsa neler yapıyorsunuz?