ayseguldogan38 Merhabalar bugun doktora gittim 6+3 görüküyor uygulamada ama kese 7mm çıktı doktorum korkma daha çok küçük dedi ama stres oldum
ayseguldogan38 ballim_dunya inşallah birazda tedirgin oldum doktorum alttan ultrasonla naktı şimdide kasık ve belimde hafif sizlamalar var pskolojık galıba