34+4 üm 1 saat önce iç çamaşırımda leke gördim Kızlar çok korktum şu an hastanedeyim doktorumu aradım ebeler alttan baktılar açılman yok dedi biraz parmağına bulaşmıştı. Nst ye bağlandım sancımda çıkmadı. Şimdi de zaten bir ağrım yok çok şükür. Ama yinede kontrol için yatış verdiler çok endişeleniyorum daha önce başına gelen var mı bu hafta