Adet tarihime göre sekiz haftalık hamileyim ama altı haftalık hamileyim doktorum çok küçük de olsa embriyonun var olduğunu söyledi ben göremedim hatta doğum tarihini bile verdi 22 Aralık olarak ama tam altı haftalıkmış kalp atışı için 5 Mayıs’a tarih verdi benimle aynı durumda olan var mı