lallalalal
Canım öncelikle inşallah bebişin sağlıklıdır bunlara gerek kalmaz.Bazen ikili testte doğru sonuçlar vermeyebiliyor .İmkanınız varsa fetal DNA yaptırın bence.Soruna gelirsem ben kürtaj olmuştum kalbi durmuştu.Çok basit bi işlem tamamen bayılttılar.İşlem kısa sürüyor hiçbişey hissetmedim uyandığımda herşey bitmişti.Aynı gün taburcu oldum.Sadece kürtaj sonrası adet ağrısı gibi ağrım oldu biraz .Onun içinde doktor zaten ağrı kesici yazmıştı.Bir hafta on gün kadar da kanamam olmuştu .