AuraMomB merhaba durumunuzu okudum. Kızım şuan 2yaşına girecek bende kızım ilk doğduğu zaman 2günlüktü hastanede sarılıktan yatırdı doktor. Tam 2gün hastanede kızımla yattım bende bu süreçte bende dikişli, emzirmekten bilgisi tam olmayan, cahil bir anne,çocuğumu tutmayı bile bilmeyen bir anneydim.bu iki gün içerisinde (değerini inanın şuan hatırlamıyorum ama yüksekti bu arada sadece bunu hatırlıyorum)bebğim fototerapi de aldı bu mavi ışıklı bi alet vardı onun adını da unuttum onlara girdi hep huysuzlandı onlara girerken rahat durmadı derken bir gün öyle geçti bu süreçte sık emzirmem gerektiğini bu süreçte öğrendim hiperlaktasyon bendede vardı deli gibi üstlerim süt oluyordu fışkırıyordu bende mastır yolundan döndüm neyse doktor bir gün kalmamızın ardından biz çıkıcaz ümidiyle doktordan haber beklerken doktor bize enfeksiyon kaptıgını da söyledi eğer sarılık değeri de düşmezse yogunbakima alincagini yanında daha duramicagimizi dedi o gün eşimle baya bı hayal kırıklığı uğradık derken o günün gecesi hem emzirdim hem mama kullandık doktorumuz önerdi bizede sık sık vere vere bu süreci ikinci günün ardi hallettik sükür ama bu süreçte biraz sizde yipranirsiniz ama hepsi geciyo hiç üzülmeyin en sonunda bebeğinizi buyuttugunuzda bunlarin gectigini anlicaksiniz ama biraz sabır istiyo 🥹😊