Arkadaşlar yedi haftalık hamileyken düşük yaptım kürtaj olmak zorunda kaldım doktorlar rahmin kalp şeklinde dedi şu an daha yeni kontrole gitmedim rahmiim kalp şeklinde olduğu için diğer gebeliklerle düşük mü olur sizce sizin bu konu hakkında fikriniz ne başına gelen var mı ameliyat olmama gerek var mı sizce yoksa tedavi olur mu