morgil Bugn detaylı ultrasona girdim bebeğim 23 haftalık ve bulgularda bağırsağında parlaklık görüldü. İkinci olarak böbrek keseciklerinde çok az genişleme ve yarın perinatolojiye giricem çok üzüldüm ve çok ağladım. Başına gelen varmı ?
Nidaanur morgil benim oğlunda da vardı bunlar. Hiç sılıntı etmedim genellikle parlaklık çoğu bebekte görülüyor ama doğunca sıkıntı olmuyor. Böbrek ve genişleme vardı 6 ay takip edildi normale döndü şükür. Çok sıkıntı etmeyin her şeyin bir çözümü var. Belkide sağlık sıkıntısı hiç olmayacak bebeğinizin.
yagiz_didem morgil bende perınatolojıye gıttım ve böbrek genıslemesı var ded 32 de gel tekrar bakalım belkı duzelır düzelmezse doğumdan sonra tedavı dedı doktor ama iri bebeklerde yada gelısımı önde olanlarda genelde çıkıyormuş duzelebılr demıstı
Keziban morgil bu haftalarda bütün bebeklere deniliyor neredeyse bana da kalpte parlak ve delik bagırsakta da parlaklık var geçer dedi uzman 28. Haftada tekrar gittiğimde şükür hepsi geçmişti