Sabah 8.30 gibi uyandığımda daha yataktayken mide bulantısı yaşadım ilk kez safra suyu istifra ettim sonra tekrar uzandım saat 12 1 gibi lavaboya gidince beyaz akıntıya karışan pembemsi kahvemsi lekelenme gördüm acile gittim kan testi yapalım dediler Allah’a şükür sonuçlarım iyi çıktı ultrasona görünmek istedim ne yazık ki kapanmıştı 4 30 da ağrı sızı falan hiç birşey yok korkuyorum başına gelen var mı acaba sonrasında hiç leke görmedim az önce hatta beyaz akıntı gördüm