nafiye66 akrabamız da diyor ikinci çocuk çok zor oldu dedi em son doktor alttan muayene etti söylemiş yumurtlama gününü öyle hamile kaldı bende ikinci çocuğu istiyorum iki aydır deniyoruz bişey yok doktora gittim hormonlar güzel devlete gittim bu ay da olmazsa özele gidecem