orkidemm_ selindalin iğne değilde ameliyattan sonra gebe kaldım 2 kez biri ikizdi boş gebelik oldu kürtaj oldum sonrası sağlıklı oldu çok şükür
gulcrk selindalin benim eltim 6 ay sonra gebe kaldı ve sağlıklı bir kızı oldu🌸 ağustosta dış gebelik şubatta yeniden hamileydi
allyslife selindalin canım iğneden 7 ay sonra gebe kaldım 16.haftadayım, her şey yolunda elhamdülillah
mirosedos Ben iğne ile düşürmüştüm 6 ay gebelik olmaması gerekiyo dedi doktor 6 ay sonunda hamile kaldım cok şükür sağlıklı bi kızım oldu
aysenur2936 6 ay çocuk yok dedi doktor 2 ay sonra hamile kaldım çok şükür sağlıklı evladım dış gebelik olayını aklıma bile getirmedim ve isteyerek hamile kaldım.
selindalin aysenur2936 o 2 aylik surecte dikkat ettiginiz seyler oldu mu folik asit falan kullanmismiydiniz ve sizde igne olmustunuz dimi