ayzesa kısalmam olmuş canım benim yatış yaptılar hastanedeyim 30 di 25 olmuş doktor riskli görmedi zaten serklajli olduğum içinde bı gün tedbir amaçlı yatiracam dedi çünkü az bişey lekem geldi oda geçti çok şükür az biset de enfeksiyon çıkmış kanda o bitmeden bırakmazlar sanırım