Denizz447 Kızlar erken dogum riskim var tansiyon ve gelişim geriliği riskinden dolayı 30+3 teyim sizce ne zaman yıkayıp yerleştireyim aldıklarımı alışverişim bitti bu arada
Noyimommy Denizz447 kendinizi zorlamadan yavaş yavaş yapabilirsiniz ben 33. Haftada yavaştan yıkamaya başlamıştım 35. Haftada ütüle yerleştir çanta hazırla bitmişti sizin erken olma ihtimali de varmış
emine136 Denizz447 hiç riske atmayıp birinden yardım isteyin yormamalısın kendini en ufak bi ani hareket riskli olabilir ztn sonlardasın biri yardımcı olsun ve temizlik ani hareketlerden kaçın canım inşallah sağlıkla konağına alırsın🥰