gamzeznc Merhaba güzel anneler nasılsınız🥹🩷 annelerim tecrübenize ihtiyacım var, keseyi gördükten sonra embriyo yu ne zaman gördünüz doktor 2 hfta sonra gel dedi bugün
cuteregina gamzeznc ben sata göre 6+3 doktora göre 5+3 te bebek yolk kesesi ve keseyi gördüm imkanım olsa daha geç giderdim kalp atışını da komple duymak için
gamzeznc cuteregina benim suan 5+3 kuzm keseyi gördük çok şükür embriyo ve kalp atışı için ınsallah 12 mayısta gel dedi 2 hfta sonra 🤲🏻🥹🩷
blnmyld gamzeznc Tamam o zaman 2 hafta sonra bebek görülür ve kalp atışı duyulur çiçeğim 🌸 Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
cuteregina gamzeznc doktorum bana oluştu oluşacak dedi birkaç güne duyulur dedi beş gün sonrasına aldım randevuyu yarın tekrar gideceğim bakalım
blnmyld gamzeznc Birbirimiz için varız çiçeğim aklına takılan olursa sorabilirsin her zaman bende 13+4 üm artık 🫣🌸