nilos_10 Merhaba ben Balıkesir’den Bursa Acıbadem hastanesine gideceğim önerdiğiniz dr var mı? Tüp bebekle 3. De oldu çok şükür risk almak istemiyorum.
dilekssezer Acıbademde yapmayacağım ama doktor önerebilirim. Ahmet yılmaz inanılmaz iyi bir doktor fsm de yeri acıbademe çok yakın. 2 kez düşük yaptım şuan 8 haftalık hamileyimm
nilos_10 Ben şehir dışından geleceğim doğumuda orada yapmak istiyorum. Çok sevindim sağlım sıhhatle kucağınıza alırsınız inşallah