Melikesercan
Arkadaşlar 19+5 günlük hamileyim aşırı bel ağrısı ve batma var.yürürken sol bacağim yere bastıkça belime batma ve ağrı yapıyor. Bu normal mi ? Daha önce doktor belimde eğrilik var demişti hamile kalmadan önce ranfavu aldım sizce ne yapmalıyım? Korkuyorum😞