Lavin08 Kizlar dpo 7 deyim fakat 2 saatten beri asiri kasık agrim var ve gecmedi regl agrisi olsa daha bat 7 mayıs benim sizlerde boyle bir durum oldumu acaba 🥹
nuros_ Lavin08 benimde o zamanlar kasık ağrım olmuştu hatta sağ ayağıma vuruyordu inşallah sizde hamilesinizdir 💕
uzumlu_kekim777 Lavin08 benimde bat 9 göğüslerim kasıklarım belim bazen çok bazen sancı şeklinde ağrıyo bende sen gibi şüpheleniyorum inşallah vardır Rabbim isteyen herkese nasip etsin ama dpo ayın 6 sında beklicem olmadı o gün test yapıcam
melikkk Benimde 7 si stresten mi gebelik mi bilmiyorum birkere bacağımda ağrı oldu ilk gebelikte böyle olmuştu kasıklarım da ara ara oluyo ve çok gazlıyım sizinde oylemi
Lavin08 melikkk vallaha ayni kuzum bende gaz problemi ve kasik agrisi var dunden basladi dpo 7 de bugun dpo8 kuzum 3 mayisda test yapicam sen
melikkk Dayanamıyorum ben de çok merak ediyorum erken yaptım negatif çıktı ama bugün yapsak erken mi benim de 21’inde olmuştu
melikkk Akıntıdan bir sonraki günü değerlendirmiştim inşallah geç kalmamışımdır ben ovülasyon testi ile bakaamamıştım
Sss1947 nuros_ merhaba benimde sağ kasığım çok ağrıyor 3 gündür bacağıma vuruyor sizin nasıldı aynıymış sanırım 🎈 sağ sola oynatınca bazen yatakta dönünce daha çok ağrıyor sizce
Lavin08 melikkk zor kuzum ama iste mecbur 2.gebeliginmi olcak evet akintim baya olmustu bide ovulasyon testinde pik gordum pik den onceki gun ve catlama gunu degerlendirdim
melikkk Test yapmamıştım da ben o yüzden sordum tam döngümü de bilmiyorum düzensiz olduğum için akıntı olduğu günün bir sonraki günü değerlendirdim doğru mu diye merak ettim evet canım 2
Lavin08 samaa_ ahahah ayniyiz desene tamam yarin sabah ilk idrarla yapcam dpo 10 oluyor beni caydirdiniz😅😅