NilVibe Arkadaşlar en son 26+2 iken gittim doktora 30. Haftada gel dedi. Ne zaman 2 haftada bir gitmeye başlıycaz. Ne zaman nst ye gitcez. Sanki benim doktorum beni sonraki kontrole de 34 de çağıracak gibi hissediyorum. Ama meraktan çatlıyorum ben olmuyor ki böyle doktor hanım diyesim var.
beautiful_ NilVibe haha benimki de 1 ay kontrollere devam dedi bende merak ediyorum ne zaman 2 haftada bir olacak diye bizde şuan 25+4 olduk
leefamily NilVibe 28 de gittim nst ye girdim 30 da gittim, 31 de gel dedi, dün gittim, 32 de de gel dedi sonra 34 te gel der diye düşünüyorum. Her seferinde nst ye bakıldı bu arada.
tahamommy NilVibe senin durumuna göre 30 dan sonra 2 haftada 1 oluyor, 35 ten sonra haftada 1 di benim
yavuzfk NilVibe 32 haftadan sonra 2 haftaya düştü bizde kontroller 34 +4 de ilk nst çekildi bundan sonra her muanede nst olacağını söyledi
060436 NilVibe 32 33 ve sonrası genelde giriyor neteseye tabi duruma görede değişe bilir 32 sonra 2 haftaya düşüyor bide
yavuzfk NilVibe önce ultrasonla bakıyor sonra nst gönderiyor sonra sonucu göstermeye tekrar doktora gösteriyorsun
060436 NilVibe evet tabi ilk usgye bakılıyor sonra nts gönderiyor sancı çıkınca 2 3 defa tekrar çektiriyor bazen aklına yatana kadar
060436 NilVibe evet çok sıkıcı valah hele bide sıra oluyor hastanede işin 2 saate bitecekse 4 saate bitiyor 😂😂😂
nurmom_ NilVibe Erken doğum riskim var 33 haftalığım doktor en geç on gün sonra gelmelisin diyor iki haftadan beri
arzuysf NilVibe bizim Devlet Hastanesi 32′den sonra 2 haftada bir çağırdı 37′den sonra da haftada bir gideceğim artık
NilVibe arzuysf benim de devlet ama doktorum aşırı relax. Ben soruyorum herşeyi ona kalsa bana hiçbirşey söylemiyor kendiliğinden sadece kötü şeyleri söylüyor. Ağrım varmış vs hiç umursamıyor
sadece1selda @NilVibe 32 den sonra 34-36 haftalarda gittim 36 da gidince haftada bire düştü 37-38 olarak devam şuan nst de 32 de beri giriyorum