3 aşılama 1 tüp bebek denedim aşılamada 1 kimyasal 1 kürtaj var 3 te kendi kimyasalım var
İlk defa değerlerim çok güzel yükselmişti
Beta değerlerim
33,2 65,4 117 246
Ama şimdi düşmüş 129 😭
65 i öğrendikten sonra hemen oksapar a başlamıştım bi yerde hata mı yapıyorum ben mi düşürüyorum dikkat etmiyorum bilmiyorum kafam Allak bullak lütfen bişey söyleyin 😭