znnnr Arkadaşlar bacılar benim adetin 20. Günü . Hala çatlama yok ovu testi yapıyorum dün akşam koyu olur gibi oldu ama bu sabah yine silik daha geç çatlama gören var mı benim gibi çatlama bekleyen olmayan var mı (Sat 9 Nisan Bat 10 Mayıs döngü 31 33 gün)
twomam znnnr 22.güne kadar olabiliyor canım benimde senin gibi döngü süremde öyle bizim gibiler geç yumurtlama görür normal yani benim bu ay ilk defa 19.gün oldu normalde 21-22.gün olur
znnnr twomam evet çok can sıkıcı inşam stres oluyor olacak mı olmayacak mı diye bugün ilk kez yumurta akı gibi iki parmak arasında uzayan akıntı geldi o beni heyecanlandırdı 27 Nisan akşamı koyulaşmıştı ama pik yok o akşam da değerlendirdim bir boş bir dolu gidiyor yumurtlama görmesem nerden Dpo saycam onu da bilmiyorum ama şu akıntı umutlandırdı beni bir arkadaş 26. Gün görmüş
znnnr twomam ay inşallah canım ya bende dedim acaba pik olmayacak mı diye . Senin gibi söyleyen çok var