Merhaba, 32,33,34 gibi ileri haftalarda 5-6 saatlik araba yolculuğu yapan sorunsuz geçiren varmıdır acaba. Yada sorun yaşayanlarda yazarsa da sevinirim ☺️ bayramda eşimin ısrarını yenemezsem eğer 5 saatlik yolculuk ihtimalim olabilir ama erken dogumu tetiklermi diye korkuyorum tabi doktoruma da danışacağım ama tecrübelerinizi duymak isterim