Sevimlimom edra1945 37+4 oldum en son 35 te gittim nst çekildim sancı çıkmamıştı perşembe randevum var
elifsayy 36+1 im bende bebek hareketlerini ne sıklıkla hissediyorsunuz ben gün içerisinde 4-5 kere falan hissediyorum ama hep öyleydi yani çok hareketli bi bebek değil ama merak ediyorum benim gibi az hisseden varmı herkes saatte 10 hareket falan diyor
betusss343 elifsayy saatte 10 hareket değil. Sabahtan öğlene kadar 10 hareket say dedi doktor yeterli o zaman demişti.
merveeed123 edra1945 edra1945 37+3 olduk alt kısımda cok baski var artik karnim cok sert cok yoruluyorum gece dönerken resmen işkence çekiyorum bebek 2800 yıkılmadım ama ayakta da değilim 🥹🐣
betusss343 merveeed123 gerçekten çook can yakıcı. Dönmek uyumak tam bir işkence. Dinlenemiyorum ki dayak yiyor gibiyim bende gece boyu.
betusss343 edra1945 37+2 nst sancı yok henüz dedi. Kilosu 3066 çıktı ama beni şaşırtan boyu oldu. 40 haftayla uyumlu çıktı 54-55cm. Normal doğum İstiyorum daha ne kadar uzayacak yani anlamadım. Doktor acil ameliyata gitti hiç bişey soramadım. Karın çevresi 10 gün geride görünüyor. İnce uzun bir oğlum olacak gibi duruyor şimdilik.
esmabrn Kızlar ben 36+5 im ama bu hafta özellikle hareketlerini çok az hissediyorum bu durumu yaşayan oldu mu