turna_6 Hanımlar Avrupa yakası Sultangazi medigold de doğum yapan yada düşünen var mı acaba 38 +4 muayeneden memnun kaldım ama bılemıyorum…
mimozakahvecisi turna_6 bi yakınım orda doğum yaptı doğumhanesi berbat yanındaki hastanın bağırış çağırış doğumuna tanıklık etmiş zorlanmış yakınım sonra sezeryan oldu zaten
simgeakyildiz Bende zehra hanıma gidicem ilk defa herkes memnun olduğunu söylüyor umarım iyidir orda doğum yapıcam 31+3 haftalık hamileyim inşallah memnun kalırım
hmyr61 simgeakyildiz merhaba doğum yaptınız mı acaba bende Zehra hanıma gidiyorum sezeryan olacak doğumum