26 haftalıkken aynı şikayet bende de vardı 4 gün boyunca sadece kıpırtı hissetmiştim haftasının küçük olduğunu umursamadan hemen acile gittim nst bağladılar usg incelediler bizim kız plesantaya dönmüş o yüzden öyleymiş şimdi 29 haftalığız bereketlerimiz çok güçlü ama doktorumuz harekette szalme hissedersen hemen gel hareketleri takip edeceksin artık demişti o yüzden istersen riske atma canım bi görün hem rahatlamış olursun 🥹🤍