Kızlar başlık açmıştım buraya sef 1000mg balgamli öksürük var diye reçete edildi. Crp 24 idi benim kendi durumum iyiydi ateş falan yoktu ama riske atmak istemediler. Neyse kullandım antibiyotigin beşinci gününde kulağım tıkandı tekrar. Dedim belki iyileşme sürecidir bugün antibiyotik bitti. Ama kulağım geçmedi aile hekimine gittim. Tıkalı olana değil diğerine baktı kulağın çok kötü bilmem ne falan dedi. Ben de ağrım sızım yok öksürüğüm de geçti balgam da geçti nasıl çok kötü dedim. Zaten kbbye gitmiştim antibiyotikten önce kulaklarda boğazda bir şey yok öksürük için kullanalım demişti. Antibiyotik kullanırken mi kulakta tekrar bakteri oluştu yani mantıklı gelmiyor. Tekrar ikinci kutuya başla dedi. Dedim damla verin o zaman Hani sadece kulakta çünkü kanım da normale dönmüş. Damla gebelikte yasak dedi. Antibiyotik bu sabah bitti iki üç gün sonra birden kotulesmekten korkuyorum. Ya da enfeksiyonun direnç kazanmasından. Ama ikinci kutu icin de çok genel geçer konuştu. Augmentin kullan dedi. Sef daha güçlü bir antibiyotik kadın doğumcum ikisi arasından bunu kullan demişti. Sef’in geciremedigini augmentin mi geçirecek hayır bebeğe zarar verecek diye korkuyorum. Yardımcı olur musunuz panik oldum biraz sanırım.