Syd53 Selam kızlar 19 haftalık hamileyim. Gebeliğin başından beri akıntım var ilaç kullanmama rağmen geçmiyor idrar testi veriyorum bişey çıkmıyor ne yapabilirim artık çok sıkıldım bunaldım resmen
1cey Syd53 akıntı gebelikte artan bir şey rengi dokusu kokusu nasıl ama bunu doktora bildirmelisiniz o ona göre teşhis koyar yada testi oluyor sanırım ona göre yönlendirme yapar
sucukluyumurta07 Syd53 normal degıl mı? Bana doktorum akının artar dedi olması normal dedi. Hamıle degılken akıntı olmuyor muydu
seymanur0 Syd53 bende de çok fazla akıntı var doktorum bana da çok normal ilerleyen zamanlarda akıntın daha da aratabılır korkma demıstı. Kokulu ve yeşil renklı olmadığı surec korkma bence
Syd53 sucukluyumurta07 normalde yoktu ilk gebeliğimde de başıma böyle bişey gelmedi o yüzden bilmiyorum ilaçta kullanmama rağmen geçmiyor
1cey Syd53 doktoruna güveniyorsan onu dinle bakalım ama doktorun suphede bırakıyorsa başka doktora da görün ne olur ne olmaz
Syd53 1cey devlet hastanesindeki ilaçlar kısıtlı yapabilecek bişey yok tarzında konuştu özeldeki doktorumuza mesaj attım tekrar bakayım ne diyecek 🤲🏻