Merhaba kızlar geçen kan vermiştim bugün sonuçları için aile hekimine gittim tiroidimin çok düşük olduğunu söyledi yarın için bana dahiliye randevusu aldı bebeğin için çok çok riskli dedi çok korkuyorum gebelikte tiroid problemi yaşayan var mı aranızda herhangi bir problem oldu mu