rabia_4949 cahit hocadan bende başta çok memnun kaldım ama 3. gidişimdeki hali tavrı konuşma şekli çok kırıcıydı çok üzüldüm bana direk kız demedi bu defada kız diyeyim sana ama kesin değil dedi bayramdan sonrasını bekliyorum züleyha hocaya randevu buldum 3 haziranda gidicem sonrada şifaya gidicem bakalım hayorlısı ne ise o olsun