Semradmrky benimde 1 haftadır öyle canım.ben hareketlerni hissediyorum çekilirken dr uyuyor olabilir diyo emin olmak için bir daha çekiliyor.bende korkmuştum ilk başta.hatta geçen hafta nst de 3 defa öyle çıktı hareketleti sıkı takip edelim heran alabilir bebeği dedi.çok korktum ama düzeldi şükür.günümüzüde aldık 4 nisan kavuşuyorum inş kızıma.