BegummKaya27 Haftamıza girdik. 2 . Gebeliğim . Dün kontrole gittiğimde doktor plasentanın aşağıda olduğunu 21-22. Haftalara kadar yukarı çıkabileceğini söyledi. Bu durumu yaşayan var mı 😔 korkmaya başladım ister istemez.