Hepimizde kaygı bozukluğu oluyor özellikle hamilelik ve annelikte. Bazen geceleri uyku girmiyordu gözüme bebek hareket etsin diye dürtüyordum bile. Ama zaman geçtikçe anladım ki stres daha çok etkiliyor bebeği. Hiç gereği yok. En güzeli tevekkül etmek, Allah’a emanet edin ve güvenin. Derin nefesler alıp vesveseyi uzaklaştırın. Yapabiliyorsanız yoga çok iyi gelir 🌺