1234smgl Arkadaşlar ben kendimi çok kötü hissediyorum ya siz nasılsınız gün içinde hep uyumak istiyorum hep dinlenmek istiyorum hep yorgunum normalmı ki
fkurtba Bende de en baştan beri hep bi öğlen uyuyorum yani bir iki saat onun dışında da bacaklarıma kramplar giriyor çok can yakıyor hareket edemiyorum öyle kalıyorum felaket ya ve kasık ağrım da arttı özellikle sabah uykudan kalkınca
aliramoO Aynı şekilde bnde hep uyumak istiyorum çok yorgun hissediyorum kendimi bide vajina bölgesinde ağrı oluyor mu sizde de