bbusrass Kızlar bugün 35+4 günlerin rahat geçmesi için doğumun kolay olması için neler yapabilirim aynı haftalarda olanlar doğumlar ne zaman belli mi
Melike3506 bbusrass 35 im bende dün erken doğum riskinden hastanede yattım eve daha yeni geldim 37. Haftaya kadar hiç bir şey yapmayı düşünmüyorum ben 😂
evremkesmis bbusrass 35+6 pazartesi 36+5 te kontrolüm var. O zaman netlesicek gibi. Su an sadece ev temizliği yapıyorum 😅 Hastane çantasıni bile hazirlamadim. Fazla rahat davranıyorum sanırım