Baby214 35+4 haftalık olduk. İkinci gebeliğim. İlk gebeliğimde sezaryen olmuştum iki gündür sezaryen yerinde ara ara batma yanma oluyor bu normal mi acaba başka yaşayan varmı böyle bir durum?