Merhabalar hanımlar ben Avrupa yakasında oturuyorum, gebeliğimin 30+4 haftasındayım doğum için Süleyman Yalçın şehir hastanesini düşünüyorum ayrıca tedirginim. Aranızda veya çevrenizden orada doğum yapan var mı ? Bilgi verirseniz çok memnun olurum hepimizin sağlıkla yavrularımızı kucağımıza alması dileğiyle inşallah.🫶🏻🫶🏻