aydera Kızlar dün geceden beri kasıklarım fazlaca ağrıyor bir kaç kere de ağrıya uyandım adet ağrısı gibi acaba normal midir herhangi bir kanama vs yok
user99 aydera benim 16. Haftamdan beri devam ediyor şuan bende 19. Haftadayım hala ağrıyor doktor bi sıkıntı yok dedi magnezyum başladı
aydera user99 sadece başlarda hissedip uzunca bir süre hissetmeyince acaba ters giden bir şey olabilir mi korktum açıkçası hareketleri de var aslında onla rahatlıyorum biraz
tuanaalc aydera 18+2’deyim. 18. Haftaya girdiğim gibi kasık ağrılarım başladı ben de korktum hatta ama kanama vs. Yok. Fakat çok fazla haraket hissetmiyorum, siz de tekme hissi var mı?
aydera tuanaalc 18 de özellikle akşamları o pıt pıt vurmalar alt bölgemde hissediyordum evet çok sık olmuyordu ama