annebebeka smyyy95 daha erkenmis ya biraz daha bekle belki vardır Allah’tan ümit kesilmez, ama gözümde sıkıntı yoksa cidden ufak bi çizgi görüyorum ben en altta
tubitolo24 smyyy95 bence araya bi gün boşluk koyun adet olmam gereken gün yaptım ben negatifti 2 gün gecikince tekrarladım pozitif gördüm dpo9 da öğrendim 💖
smyyy95 annebebeka bende resimle oynadım gölge gördüm ama bilemedim yarın sabah yapıcam tekrar inşallah vardır canım
annebebeka smyyy95 birkaç gün daha bekle yarın yapma🥹🙏 yarında yanlış sonuç verebilir en erken 2 gün önce yap ümidini kesmesin canım. İnşallah vardır dualarım seninle🩷🥹🤲
melekk132 smyyy95 inşallah yani dün adetime 5 gün varken yoktu bugün 4 gün kala siliklesti senin de öyle olabilir
Aynur_ma melekk132 erken gebelik testi mi yapmistiniz yoksa normalmi? Cunki benim bat 7 mayis bugun erken gebelik testi yaptim negatif cikti acaba bir umut var mi hala
znnnr smyyy95 çok zor ama napcan bende adetin 20. Günü hala çatlama yok Karalar bağlıyorum ahhahahah söylemek kolay yapmak zor
smyyy95 znnnr ahhahahah benimde bir seferinde öyle olmuştu o da çok zor seni çok iyi anlıyorum canım takviye kullanıyor musun