Superisibeyza Gebelikte bıraktım kızlar bebeğim 8 gunluk evde sorunlar oldu yine baslıyorum maalesef bebeğe zadarı nedir kullanıhor musunuz siz
oguzkaann Superisibeyza elbette kendi kararınız ama bırakmışsınız emzirirkende içmeyin yine başka bir uğraş bulun daraldığınız zamanlarda 🌸