gmzeavc içini ferah tut ama kontrolü aksatma lütfen kendine bayağı dikkat et, bende hamile olduğumu bilmeden kullanmamam gereken ilaçlar kullandım doktorum bunları gebelikte asla önermiyoruz tehlikeli demişti, o ilacı günde 2 defa kullanıyordum hatta. Doktorla konuştuktan sonra ilaçları bıraktım tabii çok şükür şuan bişey yok sizinde öyle olur umarım🤲